søndag 13. september 2015

Ny kolleksjon hos Søstrene Grene

 

 
Jeg har ikke fått mulighet til å sjekke ut den nye interiørkolleksjonen til Søstrene Grene enda, men håper å få sett den snart. En ny og unik kolleksjon som virkelig setter Søstrene Grene på kartet. Stikkordene for kolleksjonen er elegant og glamorøs med inspirasjon fra 1920-tallet.
 Jeg henger meg på og har flere favoritter allerede.
 

I denne kolleksjonen kan du finne bord, lamper, puter, pyntegjenstander, fat, vaser, kopper, skåler, sengetepper m.m



Ta en titt i katalogen om du vil
 
Ønsker deg en fin dag.

1 kommentar:

  1. Elsker Søstrene Grene og må absolutt få tatt meg en tur en dag og titte;)
    Så kjekt at du fant veien innom meg!
    Fine kvelden til deg;)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)