mandag 14. september 2015

DIY Kosekroken


Da vi pusset opp stuen for en stund siden, byttet vi også om på hele stuen. Jeg ønsket å gjøre rommet større ved å flytte spisestuen inn der vi hadde stuedelen våres.  Nå har vi en lun og fin stue, og en åpen og fin spisestue. Spisestuen blir mer brukt og rommet fikk også flere muligheter. Denne kroken dere ser bilder av her, var der tv'en stod med sitt tilbehør. Ett hat i mine øyne for den tok hele rommet. Men etter mye om og men...fikk jeg endelig mannen til å være med på å flytte tv'en til andre siden av huset. Jeg klarer det meste selv, men akkurat tv-benken og tv måtte jeg få hjelp til. Jeg pleier nemlig å leve etter sitatet " lettere å få tilgivelse enn tillatelse", så her hadde jeg ikke annet valg enn å spørre om hjelp. Stuen er fin som den er nå, med de muligheter vi har. Nå har jeg også fått bygget meg dette estetisk fine kosehjørnet som jeg også bruker til blogging. Så tusen takk til Pia for pallene. Jeg har satt tre paller oppå hverandre, en madrass og ett stort og deilig pelspledd... og don't forget! Masse puter!
Her kan jeg kose meg!
 

 

 
 Vi blogges!
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)