torsdag 30. oktober 2014


                    
Det er så deilig når oppgavene på "To do" listen blir sakte med sikkert blir huket av. Jeg er listefanatiker og har lister i både hodet, på Iphonen og i almanakken...Fins ikke en liste for mye!
Nest siste interiøroppgave (sa jeg halleluja!?!), dåpsforberedelser og maling av spisestuen har stått på planen denne uken, i tillegg til barselstreff, helsestasjon og trening. En effektiv uke er akkurat sånn jeg liker å ha det. Neste helg er det dåp for lillebror og vi er snart ferdig med alt som skal til for å dekke bordene og sånn til dåpsmiddagen. Det er utrolig gøy å være på'n igjen, og jeg elsker å planlegge slike ting.

I dag har Jessica kusinen sin på besøk, stor stas da hun skal overnatte her også siden planleggingsdag i barnehagen i morgen.
 Begge to sitter nå med hvert sitt eple ved siden av meg og ser på barne-tv. 

Ha en fin kveld!

Jannicke

1 kommentar:

  1. Så effektiv og flink du er:))
    Og lykke til med dåpen - gøy det ♡
    Gleder meg til bilder:))

    Ha en fin fin kveld!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)