torsdag 14. august 2014

Made by me: Sky-uro


 

I stua har vi en hengevugge som Tobias trives så godt i. På bildet er den ikke 100% ferdig enda, men flere bilder kommer senere. Hengevuggen har jeg laget selv. Over hengevuggen trengte han noe å se på , så jeg lagde en sky-uro til han. Den falt i smak fra første sekund. Den blåskyen er laget av bomullstoff, fylt med bomullsvatt, så har jeg brukt decotråd som er gjennomsiktig og festet papirskyer i 3 effekt. Når vogga svever, svever også skyene. Fantastisk effekt!

Ha en fin dag!

Jannicke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)