torsdag 7. august 2014

Bordekking på kjøkkenet


                       

                       

Jeg har vel sagt det mange nok ganger nå, men vi trives så godt på kjøkkenet for tiden. Jeg liker blandingen av det hjemmelagede, rutsikke og ett hint av det romantiske. Jeg trives godt med lilla her inne enda også.  Tidligere i uken fikk vi gjester på kort varsel og jeg valgte å dekke bordet enkelt. Ikke så mye som skal til, og har man ett lite "interiørlager" kan det også varieres etter humør og behov for hver borddekking.

Bildene finner du også på instagram:
Precioushome_jannicke

Ha en fin dag!

Jannicke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)